Na dotazník odpovídalo 80,8 % žen a 15,8 % mužů, zbytek neuvedeno. Z celkového počtu respondentů byla převážná většina, tj. 90,8 % učitelé, dále byli v šetření zastoupeni zástupci ředitele 7x, ředitelé škol 4x, provozní pracovníci 0x.
Akci opakovaně navštívilo 89,2 % respondentů, z toho 43,9 % 5x, 14,0% 4x,
20,6 % 3x, 10,3 % 2x. U této otázky zůstalo 8 dotazníků nevyplněných.
Je potěšující, že téměř všichni dotázaní věděli, kdo zajišťuje občerstvení na této akci ( 98,3 %), pouze 2 osoby odpověděly záporně.
Spokojenost s úrovní poskytovaných služeb byla mimořádná – celých 100 %, stejně jako s chováním a ochotou obsluhujících.
Podobně vysoce kladné hodnocení se týkalo i nabízeného sortimentu občerstvení. Nespokojená byla pouze 1 dotázaná (učitelka), které chyběl v nabídce „tatarák“.
V převážné většině připomínek byla uvedena pochvala učitelům i žákům za chutné a rozmanité občerstvení i vzornou a ochotnou obsluhu. Ke zlepšení skvělého dojmu celé akce by dotázaní přidali na stoly džbány s vodou a rozšířili sortiment nápojů (káva, čaj a v jednom případě i pivo). 1x se vyskytla připomínka k malému výběru zákusků, 1x se zdálo málo rumu v buchtičkách a lx by dotázaný rozšířil sortiment o „tatarák“. 1x se rovněž dotázaný dožadoval rozšíření sortimentu o polévku.
Zpracovala: Pacolová J.