Jedna z prvních příležitostí, jak nový minipodnik prezentovat, se naskytla u příležitosti burzy škol, konané 7. 11. 2014 v prostorách SOŠ a SOU na ulici Dvořákova. Tým ve složení Tomáš Forman, Tomáš Brunclík a Nicolas Gögh (baristé), Alexandr Machnyk finanční ředitel), Luboš Hromádka (marketingový ředitel) a Dang Anh Tú (generální ředitel) na burze propagoval a prodával svoje produkty. Novopečené podnikatele čekal náročný úkol, zahrnující přípravu pracovního místa včetně stěhování kávovarů i samotný prodej kávových nápojů, jako je espresso, cappuccino, cafe latte či lungo. Dang Anh Tú stihl i marketingový průzkum, zaměřený na konzumaci kávy.
„Hlavní otázkou bylo, je a bude, jak uspokojit potřeby hosta,“ vysvětluje generální ředitel, kterému nikdo neřekne jinak než Tonda. „Akce skončila lépe, než jsme předpokládali. Naše firma vydělala svůj první zisk, zákazníci byly spokojeni s kávovým produktem a naše sestava se přiučila zkušenostem, které budeme v budoucnu potřebovat, protože zanedlouho bude firmu WORKCOFFEE čekat další akce.“
Dang Anh Tú (generální ředitel)