Přípravy k maturitním zkouškám vrcholí! Jak udržet paměť žáků stále v kondici, jak ji dále trénovat a posilovat? Jak pochopit složitý problém a zlepšit schopnost učení? To je nejedna otázka mnoha pedagogů. Jedním z nástrojů, které tomu mohou pomoci a které ve výuce používám, je práce s myšlenkovou mapou. V rámci výuky odborných předmětů, konkrétně v předmětu PEDAGOGIKA, si žákyně vytvořili myšlenkové mapy týkající se maturitních témat. Nejenom že si osvojené poznatky ucelily, udělaly si schéma svých myšlenek a asociací, ale byly také lépe schopny prezentovat svoji práci. Při opakování maturitních témat vynikající metoda, která současně přispívá k osobnostnímu rozvoji žáků, k získávání dovedností a schopností i k rozvoji řady klíčových kompetencí.
Mgr. Marcela Sabová
vyučující odborných předmětů, vedoucí oboru Sociální činnost